O BİR EFSANE

Bahsettiğim kişi Burhan Altintop. Ne zaman izleyecek birşey bulamasam ya da gülmek istesem izliyorum bıkmadan usanmadan. Her izlediğimde de istisnasız gülüyorum aynı şeylere. Delimiyim neyim valla ben de bilmiyorum. En eğlencelilerden bir kaç tanesini şuraya koyuyorum. İsteyen izler, istemeyende:)

En ilginçlerinden biri. Aslında saçma oldu. Burhan olur da ilginç olmaz mı. Etekli, sarı saçlı, bol danslı ve atarlı Burhan karşınızda;

O nasıl bir dans Allah aşkına. Bu kadar özgüvenle dans eden Burhan’ın Tanrıverdi’yle langır lungur konuşması acı sonu;

Eee o kadar sert kafaya darbe yerse Burhan’a ne olur? Psikopat tabi ki diyeceğim ama o darbeden önce de öyleydi. Tanrıverdi’nin suçu yok. Onun ki doğuştan 🙂

Psikopat Burhan iş başında  🙂 Balkon güzeli, tatil düşkünü, dengesiz Burhan, karşı komşusunu delirtirken. BEN ASLINDA YOOOĞUUUMM

Diyelim ki dergi kapatıldı. Burhan’a ne olur, dergidekilere ne olur? Cevap; Burhan Patron, dergidekiler KONSOLOSYON

Burhan’la aynı evde kalmak nasıl olurdu diye merak edenler için;

Efsane replikler “Evin  kapı gibi kontratosu elimde”

 “ileri git burhan, geri git burhan, yana git burhan, sola git burhan, yemek pişir burhan, HAN, AN, NAN”

“Çek Lan ayaklarını dantellerimin üzerinden, Çek Lan,  Çek asıllı”

Deli burhan birde üstüne kuduz olursa;

ıt is dog, İTTT  🙂 Şahika hanıma bir sivas kangalı yakışırdı ama bence  sen onu taşıyamıyorsun, zayıf karakterlisin  hiç umursamıyorsun it, tipsiz 🙂 Valla ısırırım haaaa

Özlemişim Burhan Altintopu izlemeyi, tekrar senin gibi bir karakter çıkar mı ki Burhan. Çıkmaz, çıkamazzzzz, imkansız galiba.

EFSANE GERİ DÖN 😦

About SHUDRA

Yazıyorum, imla kurallarını ve yazım yanlışlarını umursamadan. Sözel yeteneğim sıfır, ben sayısalcıyım kardeş. Niye mi bu limanlara demir attım? Hep sıkıntı, hep stres .
Bu yazı Dizi içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

