REPLY 1988

Girls-Day-Hyeri_1444064944_af_org (1)

1997 ile ağına düşüp kurtulamadığım, koca tahmini yapıp yapıp değiştirdiğim, bir daha kine dizi bitmeden başlamam deyip yine bitmeden başladığım bir seri.  Ve nihayet iki gün sonra, kim kiminle evlendi, kimin eli kimin cebinde kaldı, hangisini eşek tepti öğreneceğim. Sonra da ben ne izleyeceğim şimdi diye öfleyip pöfleyeceğim her zaman ki gibi.

1997 yi pek bi beğenmiştim. Çünkü sonu da istediğim gibiydi. Ama 1994 offf off. Nedense pislik oppayı bir türlü sevemedim. Sonuna kadar çilbongcuydum. Ama kız pisliğe pek bir meraklı çıkınca, sonu benim için pöffffden öteye gidemedi maalesef. 94’ün sonu istediğim gibi olmasa da, tüm Reply serilerini severek izledim. O yıllarda çocukluğum ve gençliğim geçtiği için, bu dizileri izlemek anılarımı tazelemek gibiydi. Bu yüzden, dizileri izlerken sık sık” aaaa bunu bizde yaptık, aaa evet birde bu vardı, bundan bizde kullandık ” cümlelerini tekrar edip durdum bozuk plak gibi.

reply-1988

1988 e gelecek olursak, ilk defa bu seride, sonuna takılmadan, tadını çıkararak eğlenerek izledim. Üç seriden en çok sevdiğim 88 oldu. Garip ama bayıldım bu diziye. Hatta dizide aile ilişkileri, komşuluklar fazlasıyla yer kaplayıp, esas kızımız ile esas oğlandan rol çalmış olsalar  bile çok çok çok güzeldi. Bir çok izleyici bu durumdan dolayı sıkılmış. Bense çok çok çok sevdim. Zaten seri başlamadan öncede böyle olacağını söylediydiler. Komşuluk ve aile ilişkileri üzerine yoğunlaşacaklarını biliyorduk. Bunu duyunca bende dizi pek sarmaz dedim, ama yanıldım. Samimi komşuluk ilişkilerini, birbirlerini her daim gözetmelerini, yedikleri yemeği bile paylaşacak kadar birbirlerine değer vermelerini, komşusunun derdini kendi dertleri gibi bilip dertlenmelerini o kadar güzel güzel anlatmışlar ki, gel de izleme. Kızın kimle evlendi, niye bu kadar az sahneleri var demedim mi dedim. Ama sırf bu yüzden güzelim diziye haksızlık edemem. Biraz daha çok sahne olsaydı da hayır demezdim doğrusu.

Eğer diziyi izleyecekseniz, esas kız ile esas oğlanın bol olduğu sahneler beklemeyin. Ayrıca her  bölüm 1 buçuk saat. Normal Kore dizisi gibi değil yani. İzleyecekseniz dedim ama gereksiz bir kelime oldu, bence izleyin kaçırmayın. Özellikle 80-95 arası doğanlar çok beğeneceksiniz.

Sinopsis-Reply-1988-36

Bu arada benim esas oğlan için kızın yanına yakıştırdığım, olmasını istediğim kişi Jung Hwan. Taek’i de severim ama Jung Hwan der susarım.

Bu arada dizinin sonunu öğrendim ama yazmayacağım. Son yorumu da finali izledikten sonra yaparsınız artık.İyi seyirler.

tumblr_static_tumblr_static__640

Sinopsis-Reply-19886

About SHUDRA

Yazıyorum, imla kurallarını ve yazım yanlışlarını umursamadan. Sözel yeteneğim sıfır, ben sayısalcıyım kardeş. Niye mi bu limanlara demir attım? Hep sıkıntı, hep stres .
Bu yazı Dizi, Kore Dizisi içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

