90’lara Dönüş

Zamanda yolculuk fikri benim gibi birçok insana cazip gelmiştir. Şu an için imkansız gözükse de ben yapıyorum. Nasıl mı?  Youtube 🙂 Youtube kendimi bırakıp 90’lı yılların müziğiyle kendimi kaybediyorum. Her defasında da aynı sonuca varıyorum. Ne kadar kaliteli şarkılarmış, bir o kadar da duygu yüklü, içten. Bugün yine geçmişe dönmüşken yanımda sizi de götüreyim istedim.

Giden birinin ardından söylenebilecek en güzel şarkılardan biri. Ali Güven-Yolcu

Nilüferin her şarkısı pörfekkktt. Ama bu şarkıyı ayrı bir seviyorum nedense.Nilüfer-Haram Geceler

Kamyoncu Levent için üzüldüğümüz, bütün kamyoncuları klipteki gibi zannettiğimiz bir dönemdi  😮 süper bir şarkı Levent Yüksel-Zaaalıımmmm

Seçilen kelimeler duyguları bu kadar mı güzel anlatır. Ümit Sayın-Hicran (Bu şarkıyı yedi tepeli şehirde olan tüm şanslılara armağan ediyorum. Bakalım ben gelebilecek miyim. Uçak seferi iptallere bakmaktan gözlerim pörtledi)

Gözlerinizi kapatın, dinleyin. 90 lardasınız 🙂 Zeynep Dizdar-Vazgeç Gönül

Her ne kadar Nazan Öncel Gitme Kal Bu Şehirde dese de gitmem lazım…

Yonca Lodi söylesin ben dinleyim, ne söylediği bile önemli değil. Sesine bayılıyorum bu hatunun. 90 ların sonunda çıkardığı kasetinin tüm şarkılarını dinlemek şart.

Bu şarkıyı bilmeyen yaşamasın. Şaka şaka. Sanırım bu şarkıyı bir çok kişi biliyordur. Yada ben öyle zannediyorum. Yıldız Tilbe’nin Delikanlım şarkısını her önüne gelen okuyabilir ama siz onları dinlemeyin. Yıldız varken ayıptır, günahtır. Buyrun kulaklarınızın pası gitsin.

Tarkansız olur mu olmaz tabi. Doksanlara damgasını vurmuş şahsımuhteremin hangi şarkısı diye düşünmeyin hepisi, hepisi deyip hepisini dinleyin. Kış Güneşi, İkimizin yerine, inci tanem, Dön Bebeğim, unut beni,unutmamalı, Kuzu kuzu,Sevdim… Seçemiyorummm. Birini koyayım artık.

Sibel Alaş’dan Adam.

Her ne kadar şarkıda bela okuyup ve lanet etsende biz senin ne kadar beyfendi olduğunu biliriz Gökhan Tepe. Beyfendinin de şarkıları mükemmel, seçmek zor. Bence hepsini dinleyin. Bu günlük bu kadar yeter.

 

About SHUDRA

Yazıyorum, imla kurallarını ve yazım yanlışlarını umursamadan. Sözel yeteneğim sıfır, ben sayısalcıyım kardeş. Niye mi bu limanlara demir attım? Hep sıkıntı, hep stres .
Bu yazı Müzik içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

