Vatanım Sensin

Son zamanlarda adını çok duyup iki haftadır da izlemeye başladığım diziyle dönüş yapayım bloguma. Uzuuunnn süredir uğramadım çünkü bir türlü elim varmadı yazmaya. Bugünde açayım ne olmuş bizim blog derken kendimi yazarken buldum. Biraz saçmalayıp gideceğim 🙂

vatanimsensinizle-com-logo

Uzun süredir Türk dizilerine bakmadım. Çünkü kalitesiz, konusunda sadece vıcık vıcık aşk olan dizilerden yıldığım için açıp da dizilere bakmak içimden gelmedi. Bir izleyici olarak yayınlanan dizilerin çoğu bana tırt geldi (O diziler bana hakarettir olar neydi ya jfghdgdflgdl ) Bende Türk yapımları ile arama mesafe koydum. Ta ki bu diziye kadar. 13. bölümü ile başladım izlemeye ve ilk bölümden itibaren de internetten izleyerek tamamladım. Dizi o kadar güzel ki izlememek elde değil doğrusu.

Her bölümü izlerken milletimizin çektiklerini, çabalarını hatırlayıp kendimden defalarca utandım. İnsanlar nelerle uğraşmış, ne kadar çaba göstermiş ama biz ne yapıyoruz diyerek kendimi ayıpladım. Vatan sevgisi, millet sevgisi gibi duygularımın varlığından tekrar haberdar olmamı sağlayan bu dizi oyuncularına, ekibine  ve yapımcılarına teşekkür ediyorum. Diziyi uzun uzun anlatmayacağım. Dizi güzel, oyuncular güzel, konu güzel.Mutlaka izlemeli ve izletmelisiniz. İyi seyirler.

About SHUDRA

Yazıyorum, imla kurallarını ve yazım yanlışlarını umursamadan. Sözel yeteneğim sıfır, ben sayısalcıyım kardeş. Niye mi bu limanlara demir attım? Hep sıkıntı, hep stres .
Bu yazı Dizi içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

